پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور فرهاد در انتظار نتایج نکونام توجه گزارشگر ایتالیایی به طارمی مذاکرات قطبی با فدراسیون فوتبال ادامه دارد ستاره مشهدی در کادر فنی نفت بندرعباس دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب سردار آزمون در تیررس لیگ‌های اروپایی بنیادی‌فر داور فینال آسیا شد سون هیونگ مین جانشین بنزما می‌شود وزیر ورزش: تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود برای استقلال ورزشگاه خلیج فارس بسازید قایدی آماده‌ترین بازیکن کلبا اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس
سرخط خبرها

خوش خبر: فرانسه پیشنهاد ایران را نپذیرفت|کمی دیر اقدام کردیم

  • کد خبر: ۱۰۳۰۶۷
  • ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
خوش خبر: فرانسه پیشنهاد ایران را نپذیرفت|کمی دیر اقدام کردیم
فرانسوی ها درخواست بازی تدارکاتی با تیم ملی والیبال ایران را رد کرده اند !

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال ایران از ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ کار خود را برای شرکت در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ آغاز می‌کند و قرار است در اولین بازی خود ۱۷ خرداد در برزیل به مصاف روسیه برود.
در حدود دو ماه زمانی که کادرفنی برای آماده سازی تیم ملی دارد، گویا هیچ بازی تدارکاتی پیش بینی نشده است. امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی در این باره می گوید: متاسفانه کمی دیر اقدام کردیم. تیم‌های نامدار دنیا از اواخر دسامبر سال قبلی میلادی بازی‌های تدارکاتی خودشان را بسته اند و برنامه شان مشخص است. ما طبق درخواست سرمربی تیم، از فرانسه تقاضای بازی تدارکاتی داشتیم، اما آن‌ها نیز در ایمیلی که به بنده ارسال کردند، همین نکته را یادآور شدند که برنامه هایشان را از قبل نهایی کرده اند.  
وی افزود: با این حال سرپرست تیم فرانسه به من اعلام کرد با سرمربی تیم شان در این خصوص صحبت می‌کند، اما به احتمال زیاد امکان برگزاری مسابقه تدارکاتی قبل از لیگ ملت‌ها وجود ندارد. البته آقای عطایی اعتقاد داشتند تیم ملی خیلی هم نیازی به بازی تدارکاتی ندارد و فقط بازی با فرانسه را درخواست داده بودند، چون ما با این تیم در لیگ ملت‌ها بازی نداریم. با این حال بهتر بود که زودتر در این خصوص اقدام می‌کردیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->